FAQ

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Als u uw vraag niet op deze pagina kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Klantenondersteuning

Ons team in België staat klaar om je vragen of verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden. We komen graag bij u langs als u meer van ons wil weten.

1. U bent een buitenlands bedrijf. Komen de goederen op tijd aan?

Ja, aangezien we al jaren actief zijn wereldwijd, en maken we gebruik van de beste transportbedrijven. Onze prioriteit is een correcte en tijdige levering.

2. Ik kon de producten die ik wilde niet vinden in de catalogus. Betekent dit dat u ze niet aanbiedt?

Nee. Onze catalogus is puur informatief en we breiden onze voorraad voortdurend uit. Daarom geven we ook de voorkeur aan een commerciële relatie op basis van vraag en aanbod. Gebruik gerust het contactformulier of stuur ons een e-mail op info@moutontm.be

3. Ik wil dat mijn goederen op maat worden gezaagd of ik heb een vraag over afgewerkte/bewerkte stukken. Kan ik hiervoor ook bij jullie terecht?

Ja, we hebben onze eigen moderne zaagmachines om alle materialen die we aanbieden op de door jou gewenste afmetingen te zagen. Als je geïnteresseerd bent in de levering van afgewerkte onderdelen, kunnen we je ook deze service bieden.

Je vindt ons in heel Europa.

NL

BEL

FRA

GER

CZE